
Warunki wymiany/zwrotu
WARUNKI ZWROTU/WYMIANY
Na towary zakupione w sklepie www.skarpetkowyszop.pl udzielamy gwarancji zwrotu oraz wymiany.
Zakupione artykuły możecie Państwo zwrócić/wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki (decyduje data odbioru na dowodzie dostawy). Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Ewentualny późniejszy termin zwrotu/wymiany towaru należy uzgodnić drogą mailową lub telefonicznie.
Możliwość zwrotu/wymiany zakupionych artykułów dotyczy towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych zapachu, z metkami oraz kompletnych. Wymianie nie podlegają artykuły pończosznicze.
Aby Państwa ZWROT/WYMIANA mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy:
- wypełnić i wydrukować [formularz zwrotu], podając w nim niezbędne informacje i odesłać go razem z towarem w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, zapakowanym w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające pognieceniu, na adres:
MONITEX Ireneusz Walicki ul. Sidorska 2A 21-500 Biała Podlaska
Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał rachunku (specyfikacja zamówienia).
W przypadku zwrotu zakupionego produktu sklep internetowy www.skarpetkowyszop.pl gwarantuje zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty za towar w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z kompletną dokumentacją. W przypadku, gdy Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego tj. dostawa za 0zł przy zakupie powyżej 99zł, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów wysyłki tzn. w przypadku zakupów poniżej 99zł zwracana jest wyłącznie kwota samego towaru.
Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem produktów do sklepu internetowego www.skarpetkowyszop.pl nie podlegają zwrotowi.
Aby usprawnić proces WYMIANY prosimy złożyć nowe zamówienie na stronie internetowej sklepu www.skarpetkowyszop.pl wybierając właściwy rozmiar lub model, który chcemy otrzymać w zamian za zwracany towar. W komentarzu należy zaznaczyć:
"wymiana do zamówienia nr [podać nr zamówienia zwracanego]"
Ewentualny zwrot lub dopłata należności wynikający z różnicy ceny towarów wymienianych zostanie uwzględniony i klient zostanie poinformowany mailowo o konieczności dopłaty, a nadpłata jest rozliczana w terminie 14 dni od daty sfinalizowania wymiany.
W przypadku pytań i niejasności prosimy o kontakt z obsługą klienta.